Webdesign és arculatépítés
Kategória

Arculatépítés, a sokszínűség világa

Arculatépítés

Arculatépítés

Lépten-nyomon új cégekbe boltunk, akik csak sodródnak az eseményekkel, nincs egy kialakított arculatuk, így lassan kész káoszba találják magukat. Az arculatépítés nagyon fontos és ezzel a marketinges szakemberek tökéletesen tisztába is vannak. Bármit is szeretnénk szemléltetni, azt a lehető legelőnyösebb formában kell, hogy felkeltse az emberek érdeklődését, kicsit más legyen, mint a tucat. Kijelenthetjük, hogy az arculat egy bizonyos cég kommunikációs tevékenysége, közvetít valamit az emberek felé, ami összhangban van a cég mondanivalójával. Nagyon fontos, hogy az arculatépítésre komoly hangsúlyt fektessünk, mert az első benyomás az online világban a lehető legfontosabb. Szakemberek szerint nem több, mint 10 másodperc áll rendelkezésünkre, hogy megragadjuk az emberek fantáziáját, mert csak egy kattintás és máris szaladnak tovább az ötletesebb látványvilág felé. Egy cég, akár a webáruház arculata nemcsak a weboldal külleméről szól, hanem idetartozik a logó, a formák, színvilág, mindezek nagyon meghatározóak. Emellett nem szabad megfeledkezni a különböző névjegykártyákról, prezentációs anyagokról, amelyeknek a hiánya elképzelhetetlenné teszi a fejlődést. Áldozni kell ezekre a „feleslegesnek” vélt apróságokra, hiszen ezek is részei a nagy egésznek és vezetnek a sikerhez vezető úton. Az arculatépítést mindenképpen szakemberre érdemes bízni, aki minden kis trükkel tisztában van, amelyek megragadják az embert, sikerre viszik a céget. Először egy jó gondolat és ezek után jöhet a kreatív megvalósítás.

Print Friendly